Var rätt seg när jag klev upp ur sängen i morse! Körde 15 km fartlek i skogen igår med upplägget att spurta i alla backar uppför och lugnare löpning däremellan. Och ja, det finns ju en hel del backar (och braaanta) i skogen så det vart ett tuff pass igår. Men jag hade planerat in ett långpass idag så det var bara ladda upp med energi och ge sig ut. När jag väl hade kommit igång vaknade kroppen till liv och jag fick mig ett lugnt och härligt 2 h pass i fin terräng.
 
 
 
 
 

Visst är skogen vacker? Förstår mig inte på människor som envisas med att springa på asfalt! Vad är det för tjusnig med det liksom? Tell me! Trail ska det vara, punkt slut! Kommer aldrig sätta min fot på igen på det äckligt monotona, tråkiga och hårda underlaget igen. 
 
 
Strax efter att löpningen var klar kände jag att jag behövde komma ut i skogen igen och drog ut direkt efter att lunchen intagits! Men inte för att springa, det kände jag mig klar med! Satte mig bland lingonriset istället och plockade dessa läckerheter. Så himla gott att göra rårörda lingon på egna plockade lingon. Så himla rogivande att plocka och sedan shit enkelt att göra rårörda lingon. Har ni provat någon gång? :D

1 kommentarer

Knaperbloggen

21 Sep 2014 10:45

Härligt det låter :)

Kommentera

Publiceras ej